субота, 30 листопада 2013 р.

Вішалки.

Вішалки.

Вішалки.





- Будьте зайняті. Це найдешевше ліки на землі - і одне з найбільш ефективних.



© Д. Карнегі
- Будьте зайняті. Це найдешевше ліки на землі - і одне з найбільш ефективних.





У світі хаос...

У світі хаос...





Їсть тільки зараз

Їсть тільки зараз








Стій, метелик моя, не зникай,


Ми в васильковом небі наших почуттів.
Ні імені, ні по батькові не знай -
Дихай зі мною, ми знову, ми напам'ять...
Стій, метелик моя, не зникай,
Стій, метелик моя, не зникай,
Стій, метелик моя, не зникай,
Стій, метелик моя, не зникай,
Стій, метелик моя, не зникай,
Стій, метелик моя, не зникай,





Помаранчевий бум

Помаранчевий бум
Помаранчевий бум
Помаранчевий бум
Помаранчевий бум
Помаранчевий бум
Помаранчевий бум
Помаранчевий бум
Помаранчевий бум
Помаранчевий бум








Особистість. Художник Арманд Кардон

Особистість. Художник Арманд Кардон





Black Kitchen Furniture.

Black Kitchen Furniture.
Black Kitchen Furniture.
Black Kitchen Furniture.
Black Kitchen Furniture.
Black Kitchen Furniture.








Гріхи інших судити Ви всі старанно рветеся, почніть зі своїх і до чужих не доберетеся...



Ст. Шекспір
Гріхи інших судити Ви всі старанно рветеся, почніть зі своїх і до чужих не доберетеся...





Прийшов час прикрасити камені.. )

Прийшов час прикрасити камені.. )
Прийшов час прикрасити камені.. )
Прийшов час прикрасити камені.. )
Прийшов час прикрасити камені.. )
Прийшов час прикрасити камені.. )
Прийшов час прикрасити камені.. )
Прийшов час прикрасити камені.. )

Немає коментарів:

Дописати коментар

Яндекс.Метрика