четвер, 29 травня 2014 р.

Еко ліжко.

Еко ліжко.

Еко ліжко.





Плавующая ліжко.

Плавующая ліжко.





Ідея для дитячого ліжечка

Ідея для дитячого ліжечка
Ідея для дитячого ліжечка





Ліжко для дачі

Ліжко для дачі








Універсальна дитяча ліжко.

Універсальна дитяча ліжко.





Унікальна ліжко Seven Sky - у неї тільки одна опорна нога. Завдяки такій конструкції створюється враження, що ліжко ширяє в повітрі.

Унікальна ліжко Seven Sky - у неї тільки одна опорна нога. Завдяки такій конструкції створюється враження, що ліжко ширяє в повітрі.








Як зробити м'яке узголів'я ліжка.



Щоб зробити спальне місце для дитини не тільки красивим, але і затишним, ми вирішили виготовити щось подібне до спинки дивана - панно з м'яких подушечок, які кріпляться на лист ДВП. За таким же принципом можна спорудити узголів'я ліжка.

В даному прикладі розмір готової конструкції приблизно 185см на 56см, панно складається з 30 подушечок розміром 18, 5см на 18, 5см.
Для роботи нам знадобляться наступні матеріали та інструменти:

Роликовий жито для нарізки тканини, мат для розкрою (це значно полегшує і прискорює процес, але можна цілком обійтися і звичайними ножицями), лінійка або куточок, степлер, двосторонній широкий скотч, лист ДВП для основи головах, 30 квадратів ДВП зі стороною 18, 5см, 30 квадратів поролону такого ж розміру, товщина поролону у мене 2см, 30 квадратів тканини зі стороною 24см.

Процес виготовлення:

На квадрати ДВП наклеюємо смужки скотчу, знімаємо захисний шар, прикладаємо поролон, притискаємо.
Отримані заготовки обтягуємо тканиною і кріпимо степлером з виворітного боку, звертаючи увагу на куточки.
Тепер, коли всі подушечки готові, можна приступати до складання.

На стіну за допомогою шурупів кріпиться основа - лист ДВП. Коли будете розраховувати розмір листа, враховуйте припуск близько 2мм, між подушечками. Подушечки приклеюємо до основи за допомогою меблевого клею або ПВА. Я використовувала кілька різних тканин і розташувала подушечки на стіні в довільному порядку

І останній штрих - шнур, яким маскуємо зазор між панно і стіною.

Панно готове!
Як зробити м'яке узголів'я ліжка.
Як зробити м'яке узголів'я ліжка.
Як зробити м'яке узголів'я ліжка.
Як зробити м'яке узголів'я ліжка.
Як зробити м'яке узголів'я ліжка.
Як зробити м'яке узголів'я ліжка.
Як зробити м'яке узголів'я ліжка.
Як зробити м'яке узголів'я ліжка.
Як зробити м'яке узголів'я ліжка.
Як зробити м'яке узголів'я ліжка.





Ліжко для тих хто не ворушиться уві сні.

Ліжко для тих хто не ворушиться уві сні.








Ліжко мрії!

Ліжко мрії!





Ліжко під сходами

Ліжко під сходами








Ліжко на свіжому повітрі

Ліжко на свіжому повітрі

Немає коментарів:

Дописати коментар

Яндекс.Метрика