четвер, 9 жовтня 2014 р.

Як здорово, що нас стає все більше і більше!!!))...

Як здорово, що нас стає все більше і більше!!!))...






Вибери! Що б бути здоровим!!


"Elige Vivir Sano" Campaign
Вибери! Що б бути здоровим!!
Вибери! Що б бути здоровим!!
Вибери! Що б бути здоровим!!
Вибери! Що б бути здоровим!!
Вибери! Що б бути здоровим!!
Вибери! Що б бути здоровим!!
Вибери! Що б бути здоровим!!
Вибери! Що б бути здоровим!!





Пеньки пофарбовані світиться в темряві фарбою. Дуже здорово для багаття!

Пеньки пофарбовані світиться в темряві фарбою. Дуже здорово для багаття!








Квітник, корисний для здоров'я



Унікальність цього квітника в тому, що квіти для нього обрані не лише з позицій декоративності, але і з урахуванням їх лікарських властивостей.
Для цього квітника потрібна родючий ґрунт і добре освітлене місце.

Схема квітника з лікарських кольорів

На малюнку ви бачите, як буде виглядати квітник на початку літа.
Такий квітник зручно розбити де-небудь у куті неподалік літньої кухні. Квітник має форму "куточка".

Центр композиції представлений желтоцветковыми пижмою звичайної (3) і коров'яком красивим (9). Досить яскравий помаранчевий акцент зроблений за допомогою календули лікарської (2).
Два пурпурових плями по обидва сторона кута - це ехінацея пурпурова (1) і лобода садова (7), яка в свою чергу по висоті перегукується з коров'яком. По центру в нижньому ярусі також є пурпурні квіти - шавлія лікарський (5).
Нарешті, фонові рослини в середньому ярусі представлені коріандром посівним (11) і баданом толстолистным (6). У нижньому ярусі це низькорослі вероніка лікарська (4), конвалія травнева (8) і медунка лікарська (10).
Квітник, корисний для здоров'я
Квітник, корисний для здоров'я
Квітник, корисний для здоров'я





10 жовтня - Всесвітній день психічного здоров'я



Всесвітній день психічного здоров'я (World Mental Health Day) відзначається у світі з 1992 року за ініціативою Всесвітньої федерації психічного здоров'я (World Federation for Mental Health). Видаються тематичні журнали міжнародних психіатричних організацій, розсилаються звернення в урядові структури і органи охорони здоров'я, що закликають взяти участь в міжнародному русі.

Всесвітня організація охорони здоров'я заявила, що в наші дні на планеті існують більше 450 мільйонів людей, які страждають психічними захворюваннями. А в західних країнах кожна сьома людина є або параноїком/шизофреніком, або схильна до депресій і алкоголізму.

Метою Всесвітнього дня психічного здоров'я є скорочення поширеності депресивних розладів, шизофренії, хвороби Альцгеймера, наркотичної залежності, епілепсії, розумової відсталості.

Зростанню захворюваності сприяють інформаційні перевантаження, політичні і економічні катаклізми в країні, а провісниками захворювань є стреси.

Сучасне життя саме по собі спонукає до стресів: зміни в житті політичному, економічному, негаразди на роботі, та й просто поїздка в громадському транспорті призводять до того, що людина зі своїми стресами починає миритися, а так і до депресії недалеко.

Стреси стали складовою частиною життя сучасної людини. Люди борються з ними, не замислюючись про те, що потрібно не боротися, а не допускати їх.
10 жовтня - Всесвітній день психічного здоров'я








Доброго ранку, отражайтесь собі на здоров'я!

Доброго ранку, отражайтесь собі на здоров'я!





Центр здоров'я мозку в Лас Вегасі.

Центр здоров'я мозку в Лас Вегасі.








Топ 5 простих і здорових перекусів


Читайте продовження в джерелі
Топ 5 простих і здорових перекусів

Немає коментарів:

Дописати коментар

Яндекс.Метрика