неділя, 28 вересня 2014 р.

Спасибі вам за все, ви найкращі))))

Спасибі вам за все, ви найкращі))))

Спасибі вам за все, ви найкращі))))
Спасибі вам за все, ви найкращі))))
Спасибі вам за все, ви найкращі))))
Спасибі вам за все, ви найкращі))))
Спасибі вам за все, ви найкращі))))
Спасибі вам за все, ви найкращі))))
Спасибі вам за все, ви найкращі))))





Інтерв'ю з Полів Полякової(Неллі)


Чого ти боялася в дитинстві?
Поля:У мене був жахливий страх після перегляду якогось закордонного фільму. Я боялася спустити ноги з ліжка. Мені здавалося, що звідти вылезит волохата рука з довгими кігтями і схопить мене за ногу. Я сігала з ліжка через півкімнати, відразу до дверей. А ще мені періодично снився страшний сон, що за мною хтось гнався, якесь чудовисько, я хотіла кричати, відкривала рот, а голосу нема. Скочила в жаху і перевіряла тихенько:Мам!Мам!Було моторошно страшно.
Інтерв'ю з Полів Полякової(Неллі)








Інтерв'ю з Павлом Прилучным


Чого ти боявся в дитинстві?
Павло:до десяти років я дуже боявся залишатися в будинку один. У нас був дуже великий дерев'яний будинок у приватному секторі. Два великих ділянки, дев'ять або десять кімнат. І мені було страшно, адже мало що там можна побачити. Наприклад, духів. Як з'ясувалося пізніше, там згоріла вся сім'я з дітьми. Ми правда про це не знали коли купували будинок. До того ж я дуже любив ужастики. Я дійсно вірив в існування духів, і тому боявся. Звичайно намагався ставитися до цього скептично, але кожен шерех змушував здригатися, тому я вмикав телевізор що б було не так страшно
Інтерв'ю з Павлом Прилучным





Юлія Агафонова (Марія Вершиніна):


«Моя Марія - це служба «911». Вона завжди намагається допомогти тому, кому в даний момент гірше всіх. Іноді я дивуюся, скільки в ній внутрішньої сили, адже Марія така тендітна і ніжна».
Юлія Агафонова (Марія Вершиніна):








Ксенія Ентеліс (Олена Крилова):


«Олена проявляє себе як героїчний чоловік. Зізнатися, я від неї такого не очікувала. Як жінці, мені хотілося для своєї героїні більше любові, але в новому сезоні такі речі відходять на другий план, поступаючись місцем банального інстинкту самозбереження. Олена розуміє, що іноді довіру до людей призводить до непоправних наслідків».
Ксенія Ентеліс (Олена Крилова):





Олексій Коряков (Андрій Авдєєв):


«Закрита школа» - це мій перший містичний проект, і з першого сезону я у всеозброєнні. На кожну «страшну» сцену в мене заготовлений фільм. Перед зйомками у підземеллі ми з Танею Космачевой (у серіалі - Віка Кузнєцова) подивилися «Паранормальне явище». Таня в цей день навіть боялася заходити в тунель. Ось так я підготував її до зйомки».
Олексій Коряков (Андрій Авдєєв):








Ігор Юртаєв (Рома Павленко):


«Мій герой розкривається як персонаж. Йому належить зробити важливий вибір, який вплине не тільки на його життя, але і на життя його друзів. І ще мені випав шанс зіграти дуже багато емоційних сцен».
Ігор Юртаєв (Рома Павленко):





Агата Муценієце (Даша Старкова):


«У моєї Даші - новий образ, новий духовний і психологічний стан, до якого вона намагається адаптуватися. Даша стає більш замкнутою, підозрілою, навіть параноїдальною. Вона виявляється один на один зі своєю ситуацією... Шкода, що не видають права на водіння крісла-каталки. Я стільки часу в ньому провела, що вже цілком могла б отримати категорію «С». У перервах між зйомками я навіть навчилася виконувати деякі трюки!».
Агата Муценієце (Даша Старкова):








Павло Прилучний (Максим Морозов):


«У новому сезоні Максим буде розумніші, сообразительнее. На нього сильно вплинуть обставини, так і школа стане справжньою в'язницею. А тут недалеко і до бунту!».
Павло Прилучний (Максим Морозов):

Немає коментарів:

Дописати коментар

Яндекс.Метрика