четвер, 28 серпня 2014 р.

Ура ! Агата вагітна ! )

Ура ! Агата вагітна ! )

Ура ! Агата вагітна ! )
Ура ! Агата вагітна ! )
Ура ! Агата вагітна ! )





Інтерв'ю з Павлом Прилучным


Чого ти боявся в дитинстві?
Павло:до десяти років я дуже боявся залишатися в будинку один. У нас був дуже великий дерев'яний будинок у приватному секторі. Два великих ділянки, дев'ять або десять кімнат. І мені було страшно, адже мало що там можна побачити. Наприклад, духів. Як з'ясувалося пізніше, там згоріла вся сім'я з дітьми. Ми правда про це не знали коли купували будинок. До того ж я дуже любив ужастики. Я дійсно вірив в існування духів, і тому боявся. Звичайно намагався ставитися до цього скептично, але кожен шерех змушував здригатися, тому я вмикав телевізор що б було не так страшно
Інтерв'ю з Павлом Прилучным





а ви зі мною згодні?

а ви зі мною згодні?








вау, у нього тату не тільки на шиї. хто знав? що там робив?

вау, у нього тату не тільки на шиї. хто знав? що там робив?





Як так!?

Як так!?








А ви сумуєте за ЗШ?

А ви сумуєте за ЗШ?





Дізналися?

Дізналися?








Ангел Або Демон у Великому Кутюр'є

Ангел Або Демон у Великому Кутюр'є





Нові фотки Ганнусі Андрусенко ^_^

Нові фотки Ганнусі Андрусенко ^_^
Нові фотки Ганнусі Андрусенко ^_^
Нові фотки Ганнусі Андрусенко ^_^
Нові фотки Ганнусі Андрусенко ^_^
Нові фотки Ганнусі Андрусенко ^_^








Танюшка на тлі "Логосу"

Танюшка на тлі "Логосу"





хто?

хто?








“Маша“


Потрапила в Логос дівчина проста,
Щоб сина тут знайти і полюбити...
Але ось Морози тільки їй заважає,
Всю ту любов Максиму подарувати.
Але Маша заради сина все истерпит,
Володя таємниці снів не говорить!
Вакцини ти знайдеш лише в підземеллі,
Щоб їх хлопцям дати і зцілити
 Маша

Немає коментарів:

Дописати коментар

Яндекс.Метрика