субота, 26 жовтня 2013 р.

Нове життя старої гітари.

Нове життя старої гітари.






Нове життя старого

Нове життя старого
Нове життя старого
Нове життя старого
Нове життя старого
Нове життя старого
Нове життя старого





Я чекав цю книгу все своє життя ))

Я чекав цю книгу все своє життя ))








Нове життя старого велосипеда.

Нове життя старого велосипеда.





Друга життя.

Друга життя.








Щоденник кота. Один день з життя.



РАНОК.
Ця дура встала,
Волоссячко почухала,
Сонно у ванну повзе
-Там її подарунок чекає.
Не в горщику, а як зазвичай
На підлогу я наробив особисто.
Нехай позлится, прибираючи
-З добрим ранком, дорога!
Почекав, доки Ця
Поповзе з туалету.
Я - під ноги. Оп, спіткнулася!
Вийшло! Навернулася!
Вийшла снідати старенька,
Наливає каву в кухоль,
Дикий мяв - і всі справи
-Вийшло! Розлила!
Гаразд, можна відпочити,
Пару рядків у щоденник черкнути,
Запишу собі не льстя:
Ранок прожито не дарма.

ДЕНЬ.
Душевно відіспався,
Тільки спакостить зібрався.
І ось тут, блін, як на зло,
Мені конкретно не пощастило.
Дивитися продовження..





Друга життя пластикових пляшок









Я чекав цієї книги всю свою життя.

Я чекав цієї книги всю свою життя.





Друга життя монітора

Друга життя монітора
Друга життя монітора
Друга життя монітора








Як ви думаєте - для життя такий дизайн кухні прийнятний?

Як ви думаєте - для життя такий дизайн кухні прийнятний?





Божевільні друзі - ось що важливо мати в житті

Божевільні друзі - ось що важливо мати в житті








Найважливіше в житті

Найважливіше в житті





Життя має бути ось така смугаста!

Життя має бути ось така смугаста!








За одну ніч не можна змінити життя. Але за одну ніч можна змінити думки, які назавжди змінять твоє життя. ©


#мудрые_мысли@vk_best_design
За одну ніч не можна змінити життя. Але за одну ніч можна змінити думки, які назавжди змінять твоє життя. ©





Нове життя старого валізи

Нове життя старого валізи
Нове життя старого валізи
Нове життя старого валізи
Нове життя старого валізи
Нове життя старого валізи
Нове життя старого валізи
Нове життя старого валізи
Нове життя старого валізи
Нове життя старого валізи
Нове життя старого валізи

Немає коментарів:

Дописати коментар

Яндекс.Метрика