четвер, 26 грудня 2013 р.

Паперові троянди з паперу. Майстер-клас

Паперові троянди з паперу. Майстер-клас



+ 2 pdf з шаблонами
Паперові троянди з паперу. Майстер-клас
Паперові троянди з паперу. Майстер-клас
Паперові троянди з паперу. Майстер-клас
Паперові троянди з паперу. Майстер-клас
Паперові троянди з паперу. Майстер-клас
Паперові троянди з паперу. Майстер-клас






 


DIY Long Stemmed Paper Quilling | Lia Griffith
Use my printable pattern and easy tutorial to make a long stemmed paper quilling that you can add into any bouquet, use for a corsage top or a gift.









Майстер-клас. Мініатюрна кругла коробочка..


Отже, робимо, мініатюрну круглу коробочку, висота 3 см, вона ж служить будиночком для мініатюрного ведмедика. Мені хочеться вірити, що вона вийшла в стилі Шеббі шик.. Ну якщо це не так, то поправте мене, будь ласка.
Для коробочки нам знадобиться:
1. Сама коробочка. Я використовувала котушку від ниток ірис. Думаю, всі знають, про що я.
2. Щільний картон
3. Клей момент кристал
4. Акрилові фарби. У мене - білий колір і золото
5. Серветки з малюнком. У мене трояндочки...
6. Прозорий лак
7. Кракелюрний лак
8. Лляна ниточка. У мене від фірми НАКО
9. Лляне мереживо в тон нитці
10. Шармики
11. Одна полубусина
12. Два біжутерних гвоздика золотого кольору
13. Клей ПВА, розведений з водою
14. Ножиці
15. Ручка
16. Кисті
17. Стаканчик з водою
18. Палітра для фарб
19. Кусачки і круглогубці
20. Голка
21. Наждачка
Майстер-клас. Мініатюрна кругла коробочка..
Майстер-клас. Мініатюрна кругла коробочка..
Майстер-клас. Мініатюрна кругла коробочка..
Майстер-клас. Мініатюрна кругла коробочка..
Майстер-клас. Мініатюрна кругла коробочка..
Майстер-клас. Мініатюрна кругла коробочка..
Майстер-клас. Мініатюрна кругла коробочка..
Майстер-клас. Мініатюрна кругла коробочка..
Майстер-клас. Мініатюрна кругла коробочка..






 


Майстер-клас. Мініатюрна кругла коробочка
Отже, робимо, мініатюрну круглу коробочку, висота 3 см, вона ж служить будиночком для мініатюрного ведмедика. Мені хочеться вірити, що вона вийшла в стилі Шеббі шик.. Ну якщо це не так,..












Скрап-квіти з тутової папери від Vicky Alberto, Канада. Майстер-клас...


Шовковична, папір - декоративний папір з тутовыми волокнами-прожилками, продається вона в рукодільних магазинах та інтернет-ресурсах...

Немає коментарів:

Дописати коментар

Яндекс.Метрика