субота, 28 грудня 2013 р.

Метал+камені=креатив

Метал+камені=креатив

Метал+камені=креатив





Креативний дизайн гітари

Креативний дизайн гітари





Мрія креативної господині

Мрія креативної господині
Мрія креативної господині
Мрія креативної господині
Мрія креативної господині





Креативний чохол для IPhone.








Креативний малюнок.

Креативний малюнок.





Креативний чохол для смартфона "Золотий кастет"

Креативний чохол для смартфона "Золотий кастет"








Креативні крісла "Відчуй себе дюймовочкою"

Креативні крісла "Відчуй себе дюймовочкою"





Креативний водопровідний кран з коробкою передач

Креативний водопровідний кран з коробкою передач
Креативний водопровідний кран з коробкою передач
Креативний водопровідний кран з коробкою передач
Креативний водопровідний кран з коробкою передач
Креативний водопровідний кран з коробкою передач








Креативний велосипед-замок

Креативний велосипед-замок





Креативний фруктовий салат

Креативний фруктовий салат








Креативна реклама

Креативна реклама





Молодий креативщик з Лос-Анджелеса Макс Райт (Max Wright) створив колекцію брендованих презервативів. Він просто взяв логотипи і слогани відомих всьому світу брендів, розмістив їх на упаковках презервативів, і вони заграли «новими фарбами», знайшовши новий пікантний сенс.



1. Nike. Просто зроби це.
2. McDonald's. Ось що я люблю.
3. adidas. Неможливе можливо.
4. Pringles. Проковтнувши раз, ковтаю і зараз.
5. Pokemon. Повинен зловити їх усіх!
6. Energizer. Працює. Працює. І працює.
7. M&M's. Тане в роті, а не в руках.
8. xbox live. Добре грати разом.
9. Monster Energy. Випусти звіра.
10. KFC. Пальчики оближеш.
Молодий креативщик з Лос-Анджелеса Макс Райт (Max Wright) створив колекцію брендованих презервативів. Він просто взяв логотипи і слогани відомих всьому світу брендів, розмістив їх на упаковках презервативів, і вони заграли «новими фарбами», знайшовши новий пікантний сенс.
Молодий креативщик з Лос-Анджелеса Макс Райт (Max Wright) створив колекцію брендованих презервативів. Він просто взяв логотипи і слогани відомих всьому світу брендів, розмістив їх на упаковках презервативів, і вони заграли «новими фарбами», знайшовши новий пікантний сенс.
Молодий креативщик з Лос-Анджелеса Макс Райт (Max Wright) створив колекцію брендованих презервативів. Він просто взяв логотипи і слогани відомих всьому світу брендів, розмістив їх на упаковках презервативів, і вони заграли «новими фарбами», знайшовши новий пікантний сенс.
Молодий креативщик з Лос-Анджелеса Макс Райт (Max Wright) створив колекцію брендованих презервативів. Він просто взяв логотипи і слогани відомих всьому світу брендів, розмістив їх на упаковках презервативів, і вони заграли «новими фарбами», знайшовши новий пікантний сенс.
Молодий креативщик з Лос-Анджелеса Макс Райт (Max Wright) створив колекцію брендованих презервативів. Він просто взяв логотипи і слогани відомих всьому світу брендів, розмістив їх на упаковках презервативів, і вони заграли «новими фарбами», знайшовши новий пікантний сенс.
Молодий креативщик з Лос-Анджелеса Макс Райт (Max Wright) створив колекцію брендованих презервативів. Він просто взяв логотипи і слогани відомих всьому світу брендів, розмістив їх на упаковках презервативів, і вони заграли «новими фарбами», знайшовши новий пікантний сенс.
Молодий креативщик з Лос-Анджелеса Макс Райт (Max Wright) створив колекцію брендованих презервативів. Він просто взяв логотипи і слогани відомих всьому світу брендів, розмістив їх на упаковках презервативів, і вони заграли «новими фарбами», знайшовши новий пікантний сенс.
Молодий креативщик з Лос-Анджелеса Макс Райт (Max Wright) створив колекцію брендованих презервативів. Він просто взяв логотипи і слогани відомих всьому світу брендів, розмістив їх на упаковках презервативів, і вони заграли «новими фарбами», знайшовши новий пікантний сенс.
Молодий креативщик з Лос-Анджелеса Макс Райт (Max Wright) створив колекцію брендованих презервативів. Він просто взяв логотипи і слогани відомих всьому світу брендів, розмістив їх на упаковках презервативів, і вони заграли «новими фарбами», знайшовши новий пікантний сенс.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Яндекс.Метрика