субота, 26 жовтня 2013 р.

На прем'єрі серіалу "Закрита школа".

На прем'єрі серіалу "Закрита школа".

На прем'єрі серіалу "Закрита школа".





І продовжилося 7 сезонів)


Може навіть більше)
І продовжилося 7 сезонів)





це все журнали

це все журнали
це все журнали
це все журнали
це все журнали








Будьте разом! Віку шкода...

Будьте разом! Віку шкода...





Закрита Школа))Ти просто Космос;*

Закрита Школа))Ти просто Космос;*








Дубравін*____*


Я зараз з розуму зійду, від такої милашности)))
Дубравін*____*
Дубравін*____*
Дубравін*____*





ррррр загризу!!!

ррррр загризу!!!








Трохи позитиву

Трохи позитиву





ПРИЛУЧНИЙ


Павло Валерійович
(Павло Дель)

Народився 05. 11. 1987, Чимкент, Казахська РСР



Дитинство

Дитинство Павла Прилучного пройшло в містечку Бердск, що під Новосибірськом. 90-і роки - важкий для російського народу: розпад Радянського Союзу, економічний та політичний криза. Навіть у великих містах була непроста кримінальна ситуація, що вже говорити про невеликих містечках. Бердск в цьому плані нерідко порівнювали з Люберцями: сходки, розбірки між угрупованнями. Більшість хлопчаків Бердську мріяли вирости і стати бандитами - романтизації образу значною мірою став серіал «Бригада». Не був винятком і Павло. На щастя, його доля склалася благополучно, на відміну від багатьох його знайомих, «які загриміли» згодом у в'язницю...

Велика заслуга в тому, щоб Павло нікуди не «вляпався» належить його батькам. Папа Павла був боксером, а мама - хореографом, Щоб як слід завантажити сина, вони віддали його займатися в бокс, і на танці. Крім боксу і хореографії, Павло займався вокалом: п'ять років ходив у музичну школу, так що вільного часу у нього не було ні хвилини. Як зізнається сам Павло, всі ці танці та вокал він від душі ненавидів - на думку оточуючих це були «не пацанські заняття». Однак батьки мало звертали уваги на його «бажання» і продовжували гнути свою лінію.

А ось бокс Павло, цілком природно, любив. «Звичайно, доводилося застосовувати отримані на тренуваннях знання на практиці, - згадує він - знову ж таки в невеликому місті билися всі. А я завжди жорстко реагував на будь-яке слово в мою адресу, заводився з півоберта. Моя проблема в тому, що я не дуже вмів, та й зараз не вмію розмовляти, якщо бачу хама - відразу б'ю... » В 14 років Павло Прилучний став кандидатом у майстри спорту з боксу, після чого «зав'язав» з цим видом спорту. До того часу у нього було з десяток струсів мозку, і він розсудливо вирішив, що голова йому ще в житті знадобиться.

Новосибірськ. Театр

«Зав'язавши» з боксом, Павло Прилучний продовжив займатися хореографією, але в 16 років довелося залишити і танці. Навчання в хореографічному училищі було платним, а грошима в сім'ї було складно: тата рано не стало, і мама продовжувала ростити трьох дітей (у Павла брат і сестра) одна.

Після школи Павло відучився на актора в Новосибірському театральному училищі і був прийнятий в трупу місцевого театру «Глобус». Там він провів два роки, зіграв чотири головні ролі, найбільшими з яких були Мышин у виставі «Біла вівця» і Опришка в мюзиклі «НЕП» - одному з найбільш масових мюзиклів, в якому було зайнято близько двохсот осіб. Подальше зростання на цьому закінчився, і Павло, розуміючи це, кинувши все і нічого нікому не сказавши, подався до Москви.

Москва. Навчання. Любов

Ледь приїхавши в Москву, Павло Прилучний встиг відзначитися у бійці. Сам він згадує: «Так вийшло, що мене кинули з житлом - хотів зняти квартиру на час іспитів в театральну студію. Зайшов в ріелторську компанію на Тверській, віддав 15 тисяч рублів застави. Мені веліли під'їхати ввечері до метро «Смоленська», там мене нібито повинен чекати ріелтор. Ніхто мене, зрозуміло, не чекав, довелося ночувати на вокзалі. Пішов у міліцію, там мене «втішили», що я ще легко відбувся - люди по три тисячі доларів віддають, а я втратив всього кілька тисяч. «Таких, як ти, пів-Москви, - сказали мені. - Повертайся додому!» Але я так швидко не здаюся. Пішов у ріелторську контору, намагався по-людськи з ними поговорити, але мені відповіли грубістю, я влаштував справжній рознос. Коли охоронці ледь не пристрелили мене, зрозумів, що гроші мені не повернуть, і відступився».

У столиці Павло Прилучний поступив в Школу-студію МХАТ на курс Костянтина Райкіна. Юнак отримав кімнату в гуртожитку, почалося навчання. І все було б добре, але налагоджену, було, життя перевернула раптово нагрянула любов...

Йшов 2006 рік, Павло Прилучний закінчував перший курс, коли до них прийшла на випускний американська актриса Ніки Рід, зірка фільму «Сутінки». Вона приїхала в Москву до подруги, яка навчалася в Школі-студії МХАТ на курсах для іноземців. Молодий, ефектний хлопець підкорив серце заокеанської красуні і, в свою чергу сам втратив голову. «Мені просто зірвало дах. Я так влаштований: якщо закохуюся, починаю жити заради людини, всього себе присвячувати йому. Це страшно, неправильно, потрібно з цим боротися», - згадує Павло.

Через тиждень Ніки полетіла назад в Америку. Закохані переписувалися, планували весілля. Заради Ніки Павло кинув навчання в Школі-студії МХАТ і влаштувався працювати, в надії заробити грошей. Як зізнається сам актор - він поставив на карту все і... програв. Одного разу Ніки просто перестала відповідати на його дзвінки...

Док, Максим та інші герої

Акторську освіту Павло Прилучний все ж отримав - в 2010 році він закінчив Російську академію театрального мистецтва (ГІТІС), курс С. А. Голомазова. До того часу Павло вже був відомим актором. Після ряду незначних ролей (хуліган в серіалі «Школа №1», Юрасик в серіалі «Павутина», Єгор у фільмі «Дітки в клітці» та ін ) він снялс
ПРИЛУЧНИЙ

Немає коментарів:

Дописати коментар

Яндекс.Метрика