неділя, 27 жовтня 2013 р.

Моя подруга з Танею Космачевой

Моя подруга з Танею Космачевой


P. S.-Це не фотошоп.
Моя подруга з Танею Космачевой





Ганнуся і Агата найбільш!!!!






ЗШ, рулить. Хто чекає 3 вересня ♥









Закрита школа

Закрита школа





В Англії йде аукціон Соттби'c, продається картина Рафаеля. Стартова ціна -


50 000 $. Йдуть торги: 60 000 баксів, 80 000, 100 000, 150 000...
Заходять двоє нових росіян:.. Читати далі в співтоваристві "Дизайн і творчість"
В Англії йде аукціон Соттби'c, продається картина Рафаеля. Стартова ціна -








аліна і габі

аліна і габі





Закрита школа за кадром.


Мене звичайно найбільше здивували книги в бібліотеці:D
Закрита школа за кадром.
Закрита школа за кадром.
Закрита школа за кадром.
Закрита школа за кадром.
Закрита школа за кадром.
Закрита школа за кадром.
Закрита школа за кадром.
Закрита школа за кадром.
Закрита школа за кадром.








Офіційний постер нового сезону.


Новий сезон з 3 вересня на СТС.
Офіційний постер нового сезону.





Інтерв'ю Олексія Корякова, який зіграв роль Андрія Авдєєва:



- Якщо схожість між вами і персонажем в серіалі «Закрита школа»?
- Я вважаю, що завжди в ролі потрібно грати щось схоже з собою. Якщо грати абстрактного персонажа, що не має до тебе ставлення, то ніколи глядачі в тебе не повірять. Але також потрібно і собі шукати риси персонажа, це збагачує артиста, - уточнив актор.

- Який момент зйомок запам'ятався найбільше?
- Найбільше мені запам'ятався момент, коли ми знімалися вночі в лісі взимку при температурі мінус 25 градусів. Зйомки йшли всю ніч, і нам доводилося бігати без одягу. Костюмери запропонували нам японський вугілля, який міг зігріти нас. Довго ми чекали ефекту, поки з'ясували, що не прочитали інструкцію і використовували пакети не правильно. В результаті, замерзли ще більше.

- Як ви вперше потрапили на телебачення і яка перша роль?
- Спочатку перший мій досвід був на телебаченні в 2007 році, коли я навчався на третьому курсі. Я знявся у фільмі «Сестричка» Тетяни Догілєвою. Першим серйозним попаданням в кінематограф вважаю фільм «Пасажирка», який знімав легендарний Станіслав Говорухін. Це була велика удача. Ми працювали разом з видатними акторами сучасності: Маратом Башаровим, Сергій Никоненко та іншими.

- Які ролі подобається грати: позитивні чи негативні?
- Для мене цікаві ролі, в яких є загадка і інтрига, де є поворот у сюжеті. Мені цікаво, коли починаєш грати однією людиною, а закінчуєш зовсім іншим. Не буває поганих і хороших персонажів. Буває тільки той інтерес, який актор вкладає в свою роль. Краще грати те, що я розумію.

- Яку роль мрієте зіграти?
- Я з театральних робіт хочу зіграти в п'єсі Шекспіра. Я ніколи не грав чеховських п'єсах. У кіно хочу знятися в жорстких військових фільмах без драматичних сюжетів.

- У чому Ваш секрет успіху?
- Успіх - це дуже спірне поняття. Якщо ви запитаєте найвідоміших артистів, то вам ніхто не скаже, що успіх - це фінальна крапка. Великі артисти ніколи не зупиняються. Успіх - це шлях. Потрібно завжди прагнути вперед. Успіх - це коли те, що ти робиш, знаходить відгук у глядачів.

- Що б вам хотілося змінити у вашому житті?
- Я вважаю, що у кожної людини є до собі певний рахунок. Дуже хочеться багато чого змінити. Я вважаю себе дуже нестриманим людиною, не вмію слухати. Я дуже егоїстичний і важко піддаюся на чужі поради і люблю сперечатися.

- Від чого ви не зможете відмовитися?
- Не зможу відмовитися від спілкування з близькими людьми. Вдячний техніці, яка допомагає зберегти зв'язок.

-Чого ти боїшся? Які твої страхи?
- Я дуже боюся комах, - зізнався Олексій. - З дитинства у мене багато поганих спогадів. Я їх збільшую як на макрозйомці. Уявляю, що величезна створення рухається до мене.

-А що на рахунок особистого життя?
- Я був дуже влюбливий. У 4 роки у мене була любов Юлія. Про найбільш пам'ятний побаченні Олексій розповів з особливою ніжністю.

-Розкажи про свою дівчину?
- Зі своєю дівчиною, з якою зараз живу, познайомився на островах в Атлантичному океані. Я знімався у фільмі «Пасажирка», а вона працювала помічником на пасажирському судні. Наші стосунки почалися дуже романтично.

-а як на рахунок шанувальників?
- Мене впізнають у метро та біля театру. Граю у виставі маленьку роль, а підходять глядачі і дарують квіти. Дуже приємно, - зауважив Олексій.

- Дуже хочу побувати в Уфі, знаю, що місто дуже гарне, - поділився планами Олексій. - Раніше часто на поїзді проїжджав повз, коли повертався з рідного Омська до Москви на навчання. Як-небудь обов'язково приїду в гості.
Інтерв'ю Олексія Корякова, який зіграв роль Андрія Авдєєва:

Немає коментарів:

Дописати коментар

Яндекс.Метрика