четвер, 27 лютого 2014 р.

ІНТЕРВ'Ю Ганни Андрусенко.

ІНТЕРВ'Ю Ганни Андрусенко.



1)Безвідносно серіалу: ангел чи демон?

Ангел.

2)Що було найскладнішим під час зйомок?

Я можу сказати про складні фізично сцени. Під час ознайомчого періоду, на самому початку зйомок, з'ясовувалося, що до деяких речей ми виявилися не готові. Робота почалася в грудні, та було вже досить холодно. Перший знімальний день був дуже важкий. Ми знімали сцену бійки Маші і Кіри на вулиці, температура була-15. Я впала і вдарилася головою об лід. Звичайно, все обійшлося, але я тоді страшенно змерзла і втомилася. Мабуть, це був найважчий день.

3)Яка деталь на знімальному майданчику найкраще описує твою героїню (подушка з Одрі Хепберн, фотографія у рамці або, може бути, щось інше)?

В кімнаті моєї героїні є картина з ельфами. Ельфи - самі по собі чарівні істоти, і на картині вони зображені в казковій і містичній атмосфері. Мені здається, ця річ найбільше описує характер Маші. Адже їй з дитинства цікава таємниця і різні дивні та містичні історії. Вона, наприклад, весь час носить кулон, як у героїні з «Зачарованих», тому що їй подобається цей серіал.

4)З ким з колег комфортніше працювати з тими, хто на темній стороні, або тими, хто на світлій?

У нас дуже хороша команда, і у мене з усіма гарні відносини з усіма партнерами мені зручно працювати. З кожним по-своєму добре, я не можу розділяти.

5)Розкажи про свою роботу в театрі.

У мене досить щільний графік зйомок у «Ангела чи демона». Тому часу і можливості ходити на кастинги і брати участь в інших проектах зовсім немає. З приводу планів - час покаже. Я б хотіла поїхати в Європу або Америку повчитися якийсь час на курсах акторської майстерності. Зараз для мене головне розвиватися в професії.

6)чи Є мрія, поїхати в Голівуд?

У мене такої мрії немає. Я б хотіла спочатку до чогось прийти тут. Мені дуже цікаво європейське кіно. І для мене важливий сценарій та сама історія. Тому зніматися у фільмі тільки тому, що він голлівудський, я б не стала.
ІНТЕРВ'Ю Ганни Андрусенко.





Ганнуся*

Ганнуся*








Таня Космачова*

Таня Космачова*





Ангел або Демон,*

Ангел або Демон,*








Пам'ятаєте цей момент???

Пам'ятаєте цей момент???





Сергій Чирков

Сергій Чирков
Сергій Чирков
Сергій Чирков
Сергій Чирков
Сергій Чирков








Кирочка...

Кирочка...
Кирочка...
Кирочка...
Кирочка...
Кирочка...
Кирочка...
Кирочка...
Кирочка...





Цю пісню я буду слухати вічно *-*














СлотАнгел і демон




3:20





























Немає коментарів:

Дописати коментар

Яндекс.Метрика